Blokuja sami kierowcy to skrzyżowanie z Lipową i stąd korki.
Ale kierowcy już tacy są abym jak pojechał i stanie na środku, co tam ,ze blokuje inych!!!
KULTURA !!!! a raczej jej brak.
|
|
Wystarczy, żeby część wybrała inną trasę i już korki w tym miejscu będą mniejsze. A że wszyscy się pchają na to jedno skrzyżowanie to potem takie efekty.
|
|
Gdyby pierwsza lepsza zmiana świateł mogła cokolwiek zmienić, to już dawno by sygnalizację przestroili. Nie wydaje mi się, żeby to było takie proste jak się niektórym fotelowym ekspertom wydaje.
|
|
Ale na głębokiej takich korków nie ma. (na tmy odcinku Raabego - Nadbystrzycka. A priorytetu dla Nadbystrzycka - Narutowicza brak. Cykle swaiteł na Piłsudskiego Lipowa też należałoby zmienić.
|
|
Wy chyba korków nie widzieliście, polecam się przejechać do stolicy i zobaczyć prawdziwe korki
|
|
Pierwsza sprawa strzałki do skrętu w prawo. Druga - likwidacja przejścia ze stopkiem, który strasznie tamuje ruch, a jego działanie prewencyjne jest bardzo wątpliwe (rodzice zabraniają dzieciakom tam przechodzić widząc jego pracę). Przejście ze światłami jest 60m dalej. 3- umożliwienie korzystania z drugiego pasa do jazdy prosto już przed skrzyżowaniem z Glinianą (z glinianej będzie trudno się włączyć, ale to mniejsze zło). Tyle bez większych kosztów. Trzeba było przedłużyć Zana i tam zrobić most, a nie wpakowaliście kupę kasy w coś, co zawsze będzie problematyczne. Problem w tym, że ktoś wbił decydentów w ambicje, przekonał, ze są ponadprzeciętni, a tak naprawdę to straszna "cienizna intelektualna", która ma poważne deficyty logicznego myślenia - priorytetem każdego remontu jest
a. ile na tyn zyskam $
b. ile zyskam wizerunkowo
c. czy trzyliterowcy się do mnie przyczepią
i tyle kompletnie brak myślenia o dobru fundatorów tych zmian. Oczywiście wiele inwestycji jest ok, ale akurat ta jedna świadczy o całkowitym braku kompetencji osób ją realizujących.
|
|
fffffff
|
|
To brak wyobrażni urzędników obecnych i poprzednich jest przyczyną korków.Nonszalancja owych urzędników polega na tym, iż nie biorą pod uwagę opinii mieszkańców ani naukowców.
|
|
Jezeli Kowalski posiada dwie fury to I tunel ani nowy wiadukt nie pomoze ! Korki beda I trzeba sie z tym pogodzic, jednak mozna ulatwic czas w korku jedyna recepta, sa szybko zmieniajace sie swiatla dla kazdego uczestnika ruchu - samochody nie stoja w miejscu..a tocza sie I jesr postep..( takie sygnalizacje inteligente maja czujniki pod asfaltem na zachodzie to normalka I dziala )
|
|
To nie brak wyobraźni tylko za duża liczba samochodów. |
|
Ludzie mają po 2-3 samochody na jedno gospodarstwo i wciąż się dziwią jak słyszą o korkach. To jest jakiś absurd. To tak jakby rozsypać w domu na dywanie okruchy i się dziwić, że brudno.
|
|
całość przejazdu blokuje budynek na początku ul. nadbystrzyckiej . zamiast 4 pasów mamy tylko 3 i lejek.
|
|
Bo most powinien łączyć się z Zana, o czym wielokrotnie wiele osób już pisało. Oczywiście chodziło o wizerunkowe ukazanie jak to pięknie jedzie się na stadion podczas ME juniorów. Dla kogo ten most jest w praktyce? Jeśli ktoś pracuje w centrum i mieszka na LSM lub Czubach, to most go nie interesuje bo i tak musiałby skręcać z Muzycznej w lewo w Nadbystrzycką. Czyli teraz należałoby skomunikować ten most z Zana. Na nowy most miasta nie będzie stać, więc może chociaż przedłużyć Zana do mostu. Miejsca jest mało, bo i Politechnika się rozrosła, potem ogródki działkowe, ale może jednak dałoby się. Skrzyżowanie z Muzyczną oczywiście w formie ronda, a nie światła! Inna sprawa, to że ulica Nadbystrzycka jest baaardzo wąska. Jeden pas ruchu to jakieś nieporozumienie. Na skrzyżowaniu z Głęboką stoi tam budynek, który uniemożliwia jej poszerzenie, tylko co z im zrobić? Czy ktoś to rozważał?
|
|
Więcej świateł!!!!!!!!! Ale o tym lubelskie "tęgie mózgi" z ratusza już wiedzą. Oby tak dalej
|
|
Nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić jakie korki byłyby gdyby tych świateł nie było i ile tacy piesi musieliby czekać żeby przejść przez jednię |
|
Powinni zlikwidować przystanek na Narutowicza, który blokuje ruch, poszerzyć Nadbystrzycką do 4 pasów, by były 2 pasy do jazdy na wprost z tego skrzyżowania. O tunelu czy wiadukcie można zapomnieć, bo za parę lat skończy się na to niedługo kasa z unii.
|
|
Wystarczy zwiększyć liczbę stacji systemu Lubelski Rower Miejski i janusze kierownicy by się przesiedli na rowery. Tanio, zdrowo, wygodnie i szybko!
|
|
Przecież to było do przewidzenia, pisałem o tym przed rozpoczęciem tej "przebudowy". Ten mostek za ciężkie pieniądze niczego nie zmienił. Zabawka na kilka dni piłkarskiej imprezki. Tak jak Arena , która przez większość roku stoi pusta.
|
|
Arena areną, przydaje się, zarabia nawet nieco, ale że most powinien biec od Zana to oczywista oczywistość...
|
|
I tak wygląda planowanie w tym mieście. Zbędne mosty , zdzieranie dobrej nawierzchni deptaka, chińskie sikawki na litewskim, błoto i ptasie gówna w saskim, betonowanie każdego wolnego kawałka zieleni, kretyńska wycinka drzew pod ścieżki rowerowe itp.
|
Strona 4 z 6
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|